Var med på en unik tillväxtresa med ett kunnigt team i ryggen! Vi på Easoft Group är ett framgångsrikt och entreprenörsdrivet IT-bolag som erbjuder affärssystem till små- och medelstora företag inom byggbranshen. Med 25 anställda, över 500 kunder och 10 000 aktiva användare, har vi redan en stark position i Finland. Vi expanderar och har siktet inställt på att bli börsnoterade år 2025 men först ska vi växa på den svenska marknaden. Nu söker vi dig som vill utvecklas och samtidigt ansvara för att starta upp vår verksamhet och vårt dotterbolag i Sverige. Om du vill har du på sikt möjlighet att ta dig an en större roll som försäljningschef eller Country Manager.
Det här erbjuder vi dig
Det första du kommer att göra är att sälja och skapa en kundbas i Sverige. Du får stort ansvar från dag ett och kan påverka din egen roll, alltid med stöd från ledningen och dina kunniga kollegor i Finland. När du löser dina utmaningar är upp till dig – det viktiga är att levererar resultat och att du har nära till våra potentiella kunder som oftast finns i storstäderna. Vi är en arbetsgivare som bryr oss om våra medarbetare. Därför kommer du att erbjudas aktier i bolaget. Eftersom vi satsar på att bli nummer ett i Norden betyder det att du har möjlighet att ta del av våra framgångar. Vill du ha en avgörande roll i att skala upp Easofts verksamhet och sätta din egen prägel på företagets framtid som helhet, är det här rätt roll för dig.
Ansök
Intervjuer och urval sker löpande. Sista ansökningsdag är den 10 februari.
För mer information, kontakta Susanne Adawi på susanne@adawi.se eller 073-633 29 90.
Övrig information
Start: enligt överenskommelse.
Omfattning: heltid, tillsvidare
Placering: enligt överenskommelse. Du behöver kunna åka till Stockholm.
Arbetsuppgifter:
● Etablera en kundbas och skapa tillväxt
● Rapportering till Group Management i Finland
● Representera Easoft i Sverige.