EASOFT DOCS MOBIL DOKUMENTATION
Elektroniska dokument till arbetsplatser
Easoft Docs är ett program med vilket du dokumenterar projekt och skriver rapporter direkt från arbetsplatsen eller kontoret
Välj den mall du vill ha från vårt dokumentmallsbibliotek och prova att fylla i den direkt, utan registrering och helt kostnadsfritt!
Med Easoft Docs löser du företagets vardagsutmaningar
Vi löser följande affärsutmaningar:
- Protokoll och bilder från arbetsplatserna saknas.
- Löneutbetalning/fakturering försenas då handlingar saknas.Kunden betalar inte
- räkningen när han inte vet vad som har gjorts på sajten.
Med vår Easoft Docs -applikation kan du:
- Skapa enkelt varumärkesrapportkort för ditt företag.
- Sparar bilder och rapporter på en smartphone eller surfplatta.
- Hantera och dela enkelt minuter från dokumentbanken.
Vilka dokument kan göras med Easoft Docs?
Kolla in våra färdiga mallar och testa att fylla i och göra dokumentet!
Anläggningsbranschen – checklista
Checklistan vänder sig till företag i anläggningsbransche...
Testa att fylla iArbetsintyg för arbete på hög höjd
Med detta formulär kan du dokumentera arbetstillstÃ¥ndet fÃ...
Testa att fylla iArbetsmiljöplan MALL
Med automatiskt hämtade uppgifter såsom till exempel proje...
Testa att fylla iArbetsplatsbesiktning av elutrustning
Med detta formulär kan du dokumentera arbetsplatsinspektion...
Testa att fylla iArbetsplatsens förberedelseprotokoll
I protokollet genomgås arbetsplatsen innan arbetet påbörj...
Testa att fylla iHittade du ingen lämplig bas?
Oroa dig inte – här var bara nÃ¥gra exempel för att visa hur enkelt det är att fylla i dokument.
Utöver de färdiga mallarna kan du redigera de mallar som passar dina behov med dokumentredigeraren – och självklart med ditt företags utseende.
När dokumentmallen väl har skapats står den alltid till ditt förfogande och det går snabbt att fylla i den direkt från arbetsplatsen.
Varför digital dokumentation?
Manuell dokumentation på papper leder till att även nödvändig dokumentation lätt blir svårtillgänglig. Det tar medarbetarna mycket tid att vända papper, dokumentera manuellt och det administrera arbetet på arbetsplatsen kan bli ineffektivt. En papperslapp som kunden får är inte övertygande och dokumenten som skrivits går lätt förlorade.
Att dokumentera en arbetsplats kan vara både ineffektivt och tidskrävande – såvida du inte gör det bekvämt med Easoft Docs.
Allt du behöver för webbplatsdokumentation
Easoft Docs-funktioner
Jag hjälper gärna till med dina dokumentationsrelaterade frågor
Ring mig och låt oss prata!
Hur hjälper Easoft Docs till med projektdokumentation?
Dokumentet kan fyllas i via telefon, direkt från arbetsplatsen
Dokumentet fungerar som installatörens kontrollista så att allt man kommit överens om blir gjort
Du kan bifoga bilder till ditt dokument så att det blir visuellt och lätt att förstå
Det färdiga dokumentet är omedelbart tillgängligt för ledningen och fakturautställaren
Det färdiga dokumentet är lätt att distribuera till kunden
Alla dokument arkiveras automatiskt – du kan enkelt hitta dem efteråt
30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.
Hur får jag tillgång till Easoft Docs?
1
Vi utreder era dokumentationsbehov på ett kort webbmöte.
2
Vi skapar dokumentmallar skräddarsydda efter era behov
3
Du kan börja använda programmet! Vid behov guidar vi dig i början.
30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.