EASOFT DOCS MOBIL DOKUMENTATION
Elektroniska dokument till arbetsplatser
Easoft Docs är ett dokumentationsprogram som förenklar projekt- och rapporthantering i realtid. Med intuitiva checklistor och ett användarvänligt gränssnitt samlar du snabbt in information, och programmet skapar automatiskt digitala dokument.Â
Välj den mall du vill ha från vårt dokumentmallsbibliotek och prova att fylla i den direkt, utan registrering och helt kostnadsfritt!

Med Easoft Docs löser du företagets vardagsutmaningar
Vi löser följande affärsutmaningar:
- Alla era dokument är digitalt tillgängliga i vårt gränssnitt, där du enkelt kan söka och hitta även historiska dokument.
- Ingen manuell arkivering i pärmar och papper behövs längre.
- Minska pappersförbrukningen – ett miljövänligt alternativ för din organisation.
Med vår Easoft Docs -applikation kan du:
- Skapa enkelt varumärkesrapportkort för ditt företag.
- Sköta all din dokumentation direkt med din mobil och surfplatta.Â
- Dela digitala dokument på sekunder och fördubbla informationsflödet.
- Flera användare kan arbeta i samma dokument i realtid.
Vilka dokument kan ni skapa med Easoft Docs?
Utforska våra digitala dokumentmallar nedan. Ni kan även prova att skapa ett dokument direkt från respektive dokumentsidas mall.

Anläggningsbranschen – checklista
Checklistan vänder sig till företag i anläggningsbransche...
Testa att fylla i
Arbetsintyg för arbete på hög höjd
Med detta formulär kan du dokumentera arbetstillstÃ¥ndet fÃ...
Testa att fylla i
Arbetsmiljöplan MALL
Med automatiskt hämtade uppgifter såsom till exempel proje...
Testa att fylla i
Arbetsplatsbesiktning av elutrustning
Med detta formulär kan du dokumentera arbetsplatsinspektion...
Testa att fylla i
Arbetsplatsens förberedelseprotokoll
I protokollet genomgås arbetsplatsen innan arbetet påbörj...
Testa att fylla iHittade du ingen lämpligt dokument?
Ingen fara – de exempel du ser här är endast en förhandsvisning av hur enkelt det är att fylla i dokument med hjälp av Easoft Docs.Â
Utöver de färdiga mallarna kan du anpassa och redigera befintliga dokumentmallar med vår dokumentredigerare där du själv skapar ett dokument utifrån dina önskemål. självklart i enlighet med ditt företags grafiska profil.
Vi kan självklart alltid skräddarsy våra dokument utifrån era behov och önskemål om ni hellre vill ta hjälp av oss.
Varför digital dokumentation?
Manuell dokumentation kan göra viktig information svåråtkomlig, vilket leder till ineffektivitet. Följden blir att dina medarbetare måste lägga värdefull tid på att bläddra i pappershögar, söka efter rätt dokument, registrera uppgifter manuellt och hantera administrativa processer – något som i längden påverkar både produktivitet och arbetsflöde negativt.
Att dokumentera behöver varken vara krÃ¥ngligt eller tidskrävande – med Easoft Docs fÃ¥r du en smidig och strukturerad lösning.Â
Allt du behöver för webbplatsdokumentation
Easoft Docs-funktioner
Jag hjälper gärna till med dina dokumentationsrelaterade frågor
Ring mig och låt oss prata!
Hur hjälper Easoft Docs till med projektdokumentation?
Dokumentet kan fyllas i via telefon, direkt från arbetsplatsen
Dokumentet fungerar som installatörens kontrollista så att allt man kommit överens om blir gjort
Du kan bifoga bilder till ditt dokument så att det blir visuellt och lätt att förstå
Det färdiga dokumentet är omedelbart tillgängligt för ledningen och fakturautställaren
Det färdiga dokumentet är lätt att distribuera till kunden
Alla dokument arkiveras automatiskt – du kan enkelt hitta dem efteråt
30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.
Hur får jag tillgång till Easoft Docs?
1
Vi utreder era dokumentationsbehov på ett kort webbmöte.
2
Vi skapar dokumentmallar skräddarsydda efter era behov
3
Du kan börja använda programmet! Vid behov guidar vi dig i början.
30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.