Easoft ERP

Egenkontroll 

Genom Esofts smidiga dokumentationsfunktionaliteter kan du som byggherre genomföra digitala egenkontroller. Med hjälp av våra digitala egenkontrollsystem slipper du allt krångligt pappersarbete – och kan genom detta effektivisera din verksamhet.

Varför ska du använda våra digitala egenkontroller?

Undvik allt krångligt pappersarbete

Med hjälp av våra effektiva digitala egenkontrollslösningar slipper du allt som heter krångligt pappersarbete. Du behöver inte längre ta med dig massa olika dokument eller pärmar till ditt kontrollobjekt. I stället kan du genom några få klicka via din mobil, surfplatta eller dator registrera de delområden som du har utfört egenkontroll till.  Allt detta medför till att du kommer kunna genomföra detaljrika egenkontroller, eftersom du i stället för att bära med dig massa papper och pärmar, i stället kan fokusera på det som är väsentligt under din kontrollrunda.

All information samlat på ett och samma ställe

Genom att använda våra system får du allt ditt material samlat på ett och samma ställe. Du slipper med andra ord använda dig av tio olika pärmar och dokument. Alla dina uppgifter från egenkontrollen samlas tryggt till våra system. Uppgifterna samlas dessutom alltid i realtid, vilket minska all form av risk till att du glömmer registrera någon form av viktig information under dina kontrollrundor. Våra funktionaliteter ger dig som byggherre möjlighet att genomföra förstklassiga egenkontroller.

 

Molnbaserade egenkontroller

I och med att våra tjänster är helt molnbaserade medför detta till att du kan genomföra alla kontroller direkt i din mobil, surfplatta eller dator. Oavsett vilken typ av enhet du använder sker allt kontrollarbete i en smidig och användarvänlig vy. Systemet är extremt enkelt att lära sig och du kan genom några få klick utföra alla dina egenkontroller på mycket smidigt sätt. Boka gärna en kostnadsfri demo med oss, så uppvisar vi med än gärna våra effektiva lösningar för dig.

 

Tidseffektiva egenkontroller

Genom att våra egenkontrollsfunktionaliteter helt bygger på digitala lösningar medför detta till att dina egenkontroller bli tidseffektiva. Du utför alltid alla kontrollmoment enkelt genom några få klick och slipper därmed all form av pappersarbete som saktar ner till arbete. Du kan i stället fokusera på andra relevanta delområden i ditt arbeta som byggherre.

 

Visuellt tilltalande redovisning

Om du vill presentera dina egenkontroller för olika projektintressenter kan du göra det enkelt genom vårt system. Systemet sparar all information gällande dina egenkontroller i en visuellt tilltalande vy. Denna vy kan du sedan använda om du vill uppvisa informationen som framkommit till dina olika projekt intressenter. Systemet är som tidigare nämnt helt molnbaserat. Detta medför till att du via din mobil, dator eller surfplatta enkelt har all information tillgänglig vart du än befinner dig och vill presentera din information.

 

Vilka företag passar vårt verktyg till?

Våra digitala funktionaliteter passar alla byggföretag, huvudentreprenörer, underentreprenörer och byggherrar som vill ta sina egenkontroller till nästa nivå. I och med att våra tjänster helt molnbaserade, så erbjuder vi dessa till företag i hela Sverige. Våra funktionaliteter passar alla olika typer av företag inom byggsektorn. Anlitar du oss får du alltid skräddarsydda lösningar och förstklassig service.

 

Affärssystemet kan integreras till bl.a. följande ekonomisystem:

Mycket tydligt och enkelt system men som tillgodoser även större användningsbehov

Timo Peltomäki

Pokas Oy

Easoft Affärssystem är otroligt användarvänligt. Vi sparar kopiöst mycket tid i vår verksamhetsstyrning med hjälp av systemet.

Jani Jylhä, VD

Vesivek AB

Easoft har hjälpt oss att följa upp våra marginaler. Vår lönsamhet har stärkts avsevärt och vi vet i dag vilka typer av projekt som är bra för oss. 

Hannes Suomala, VD

Stepfix Oy

Easoft Oy / Toiminnanohjausjärjestelmän valinta asennusliiketoimintaan - mitä ottaa huomioon?

GUIDE FÖR VAL AV AFFÄRSSYSTEM

Ladda ned en gratis guide!

I guiden presenterar vi vad man bör ta hänsyn till vid val av affärssystem till ett företag verksamt inom renovering, installation, bygg eller entreprenad. Ladda ned manualen och undvik de vanligaste misstagen vid val av system för verksamhetsstyrning.

Ofta ställda frågor

1. Kan Easoft integreras i andra system?

Ja. Easoft har redan färdiga integrationer bl.a. till Fortnox-, Visma-, Trust Kapital-, Procountor- och Unifaun-systemet. Med Easoft kan man också bygga integrationer till andra system.

2. Kan användarbehörigheter ändras som man själv vill?

Användarbehörigheterna kan definieras helt enligt företagets önskemål. Användargrupper och behörigheter kan administreras för varje funktion

3. Hur lyckas man skräddarsy Easofts affärssystem efter företagets behov?

Easofts målsättning är att erbjuda varje kund ett system som uppfyller företagets vardagliga behov. Easoft är utvecklat för att kunna aktivera och inaktivera funktioner för att skapa flexibilitet. Vi har möjlighet att utveckla kundspecifika funktioner när det krävs. Kontakta oss så berättar vi mer om möjligheter och kostnader.

4. Hur fungerar Easofts supportjänst?

Easofts supportjänst är tillgänglig för systemanvändarna vardagar mån–fre kl. 09:00–16:00.

5. Var är Easofts servrar placerade?

Easofts information lagras i vår finländska samarbetspartners molntjänst i Finland.

6. Är Easoft ett svenskt eller finskt företag?

Easoft har verksamhet i både Sverige och Finland. Affärssystem EAS AB är ett svenskt dotterbolag i Easoft Group.

7. På vilket system är Easoft byggt?

Easoft ERP är ett av Easofts egenutvecklade system som inte är baserat på något befintligt system. Detta möjliggör en smidig och kostnadseffektiv utveckling även i fortsättningen.

Får jag presentera Easofts egenkontroller?

Vi presenterar mer än gärna våra olika funktionaliteter under ett kostnadsfritt webbmöte. Du kan boka webbmötet enkelt genom länken här nedan.