Med hjälp av Easofts orderhanteringssystem kan du enkelt skapa en ny arbetsorder tidseffektivt. Du slipper alla papper och dina medarbetare kan se allt arbete direkt i mobilen eller surfplatta
Använd resurser effektivt
Ditt företags ordar registreras i orderhanteringssystemet på ett smidigt sätt. Orderna blir tillgängliga för dig direkt och du kan påbörja arbetet för din kund. Systemet är molnbaserat och användarvänligt och fungerar till flertalet enheter som mobil, surfplatta och dator. Genom att det är ett digitalt orderhanteringssystem slipper du mellanhänder och kan föra dialog med medarbetare och kunder direkt i systemet, det bidrar till att ditt företags resurser används effektivt.
Inbyggd integration
Orderhanteringssystemet går att interagera med andra externa system. Du kan t.ex. skapa kundfakturor och skicka dessa enkelt till redovisningsprogram (t.ex. Fortnox). Kontakta oss gärna så kan vi berätta mer om de olika systemen och hur de går att interagera.
Skapa ordning och reda med rätt orderhantering
Genom Easofts orderhanteringssystem finns all data för ditt företag samlat på ett och samma ställe. Det är på så sätt enkelt för dig att navigera i systemet och att skapa struktur och ordning. All information samlas på en plats under beställningar och ordrar. T.ex. arbetstimmar, dokument, produkter, leveranser, fakturor, schema och kommentarer .
Spara resurser till annat än administration
Du sparar tid genom detta effektiva system där strukturen och automatiseringen gör att du kan ägna din tid åt annat som att till exempel sälja in fler projekt till nya kunder. Administrationen är samlad och systemet är enkelt att använda, det sparar din tid och systemet är kvalitetssäkrat.
Du kan äntligen slippa allt papper och spara tid
All orderhantering sker digitalt. Du behöver inte längre tänka på papper som skall postas och skickas till kunder och leverantörer. Genom det digitaliserade verktyget sparar du tid och kan fokusera på andra delar i företaget.
Fungerar både på mobil, surfplatta och dator
Eftersom Easoft är webbaserad, orderhanteringssystemet fungerar både i mobilversion i din mobiltelefon och på webläsaren via din dator eller surfplatta. Det innebär att orderhanteringssystemet alltid finns lättillgängligt för dig och dina medarbetare.
Boka en gratis presentation